از برتری‌های فروشگاه‌های فیزیکی نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان به این مورد اشاره کرد که مشتریان زمانی که کالایی را از این فروشگاه‌ها خریداری می‌کنند سلامت آن را بررسی کرده و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد می‌توانند همانجا نسبت به تعویض کالا اقدام نمایند، اما در فروشگاه‌های اینترنتی بررسی کالا پیش از خرید امکان‌پذیر نیست، به همین دلیل فروشگاه اینترنتی آرکادیو کالاهای خود را با ضمانت 7 روز بازگشت کالا (با شرایط معین) به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کالاهایی که دارای شرایط بازگشت هستند:

  • تمام کالاهایی که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
  • کالاهایی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
  • کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه اینترنتی آرکادیو به عنوان هدیه ارسال می‌شوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمی‌شوند.
  • درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی است، می‌بایست تا حداکثر 24 ساعت به بخش خدمات پس از فروش آرکادیو اطلاع داده شود.
  • محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه اینترنتی آرکادیو است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. فروشگاه اینترنتی آرکادیو در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی‌های قبلی پذیرای برخی از کالاها با گارانتی در دوره بعد از 7 روز خواهد بود.

 

شرایط برای ارسال کالا

  • پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش آرکادیو هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ‌وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
  • برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی آرکادیو حتما کد و اطلاعات خرید خود را اعلام نمایید.
  • پس از پذیرش کالا کارشناسان آرکادیو حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه را به مشتری اعلام می‌نمایند.
  • در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز می‌گردد.

 

شرایط انصراف از خرید

  • در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری است حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
  • بازگشت کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

 

هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش آرکادیو باشد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه اینترنتی آرکادیو است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به آرکادیو ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان آرکادیو، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست سفارشی استفاده نمایید.
  • فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روش‌های ذکر شده صورت می‌پذیرد.