سوالات متداول

ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی آرکادیو

چگونه می‌توانم از آرکادیو خرید کنم؟

این کار بسیار ساده است، جهت اطلاعات بیشتر صفحه “راهنمای خرید” را مطالعه نمایید.

جهت امنیت بیشتر شما ما به هیچ وجه اطلاعات حساس مانند حساب بانکی شما را ذخیره نمی‌کنیم. همچنین فروشگاه اینترنتی آرکادیو دارای نماد اعتماد الکترونیک است، این نماد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از احراز هویت کسب و کار اعطا می‌گردد. با کلیک بر روی این نماد که در پایین سایت (فوتر) قرار دارد از اعتبار و جعلی نبودن آن می‌توانید اطمینان حاصل نمایید.

 

خیر، تمام مراحل سفارش از طریق سایت انجام می‌گیرد و هیچ سفارش تلفنی مورد قبول این فروشگاه نیست.

 

بله، شما می‌توانید در 24 ساعت روز و 7 روز هفته سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی آرکادیو ثبت نمایید. 

بله، شما می‌توانید بعد از ثبت سفارش هنگام ورود اطلاعات، آدرس شخص مورد نظر را وارد کرده تا کالا به آن آدرس ارسال شود.

خیر، تنها کالاهایی که وضعیت آن‌ها در فروشگاه اینترنتی آرکادیو موجود است قابل سفارش هستند.

 

بله، تا قبل از نهایی شدن سفارش، شما می‌توانید سفارش خود را لغو نمایید.

گاهی اوقات ممکن است برخی از کالاها در انبار فروشگاه اینترنتی آرکادیو موجود نباشند اما وضعیت آن‌ها موجود باشد، در این صورت با شما تماس گرفته خواهد شد در صورت تمایل می‌توانید کالایی جایگزین کنید، در غیر اینصورت مبلغ کالای ناموجود به حساب شما مرجوع خواهد شد.

ثبت نام و حساب کاربری

چگونه می‌توانم در سایت آرکادیو ثبت نام کنم؟

روی بخش “ورود / ثبت‌نام” در بالای سایت (هِدِر) رفته و کلیک کنید. در صفحه باز شده روی “ایجاد حساب کاربری” کلیک کنید و موارد خواسته شده را تکمیل نمایید تا ثبت نام شما انجام شود. همچنین طی فرآیند خرید می‌توانید ثبت‌نام خود را انجام دهید.

 

همانند مراحل ثبت‌نام به بالای سایت مراجعه کرده و روی بخش “ورود / ثبت‌نام” رفته و اطلاعات ورود خود را وارد نموده تا به حساب کاربری خود هدایت شوید، همچنین می‌توانید طی فرآیند خرید وارد حساب کاربری خود شوید.

بله، پس از ورود به حساب کاربری به تب “جزئیات حساب” مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش نمایید. 

به بخش پایینی سایت (فوتر) مراجعه کنید، در منوی خدمات مشتریان بر روی گزینه “پیگیری وضعیت سفارشات” کلیک نمایید سپس در صفحه باز شده اطلاعات مربوطه را وارد نمایید و از وضعیت سفارشات خود باخبر شوید.

بله، با مراجعه به تب “سفارش‌ها” در بخش حساب کاربری می‌توانید به تاریخچه سفارشات خود دسترسی داشته باشید.

با مراجعه به صفحه ورود و انتخاب لینک “رمز عبور را فراموش کرده اید؟” به بخش بازیابی رمز عبور وارد شوید، سپس ایمیل خود را وارد نموده و منتظر ایمیلی از فروشگاه اینترنتی آرکادیو جهت تغییر رمز عبور بمانید. اگر ایمیل را دریافت نکردید حتما به پوشه اسپم در صندوق ورودی ایمیلتان مراجعه کنید و پس از یافتن ایمیل، “Not spam” را انتخاب کرده سپس روی لینک بازیابی رمز عبور کلیک نمایید، پس از آن رمز عبور جدیدی برای خود انتخاب کنید.

بله، برای خرید از آرکادیو فرآیند ثبت‌نام باید انجام شود تا تاریخچه سفارشات در دسترس باشد و پیگیری سفارشات سریعتر صورت بگیرد.